2011. március 30., szerda

40. Fejezet A Fürdőház 1.



                                                                      +18


A Damon által kiválasztott, vérvörös bikinivel a kezemben vonultam be, a fürdőbe, a ház egyetlen nem üvegfalú helységébe, ahol pillanatok alatt magamra kaptam, a tenyérnyi ruhadarabot.
- El a kezekkel a pasimtól! – lépett nesztelenül mögém Cora – Azt hiszed, nem látom, milyen játékot űzöl? 
- Na milyen játékot? – fordultam felé, lazán megvonva a vállam. Damon barátnője, gyilkos tekintettel méregetett.
- Damonra hajtasz! Egy fehérmájú kis hülye vagy, aki azt hiszi, Damon majd az ágyába viszi! 
- A legkevésbé sem vágyom az ágyába, bőven elég volt egyszer belőle. – soha nem fogom elfelejteni, Cora arckifejezését, amikor, eljutott a tudatáig, az utolsó mondatom. Arcára kiült a döbbenet, szemei kidülledtek, szája lekonyult.
- Hazudsz! – mordult rám.
- Emlékszel arra a napra, amikor felhívott, hogy épp Svédország felé hajózik?
- Honnét tudsz te erről?
- Történetesen onnét, hogy én is vele voltam. Amikor, elment hozzád, leléptem, így kerültem ide.
- Ezt, hogy érted, hogy elég volt vele egyszer? – faggatózott, hitetlenkedve.
- Hát… nem egy szexisten. Én a helyében megnézetném magam egy urológussal. – vágtam rá, bár még én is megdöbbentem a saját égbekiáltó hazugságomon. De ha, egyszer kimondtam, már nem szívhattam vissza. 


- Miért?


- Hogy is mondjam... – vakartam meg a fejem, mint aki nagyon gondolkodik valamin - Nehezen áll fel neki, és ha végre sikerül is, túl gyorsan elsül.
Istenem, hogy mondhattam ekkora marhaságot és épp Damonról, aki lehet, hogy most is épp hallgatózik. Az amulett a farmerom zsebében lapul, így minden szavamat hallhatta. 
- Szerinted potencianövelőt kellene szednie? – puhatolózott tovább Cora.


  Megpróbáltam a beszélgetés alatt, nem elnevetni magam, ami csak igen komoly erőfeszítés árán sikerült, már csak azért is, mert belül szakadtam a nevetéstől. Még hogy Damon potencia gondokkal küzd? És Cora bevette minden egyes szavamat. 


A válaszomat azonban már nem várta meg. Egy szó nélkül viharzott ki a fürdőből. Nem tehettem mást, én is követtem a példáját, de ahelyett hogy a medencébe vetettem magam , mint ahogy ő tette, leültem a szélére, a vízbe lógatva a lábam. Damon és Rob a medence másik végében beszélgetett, de érkezésünkre mindketten felkapták a fejüket. Örömmel tapasztaltam, hogy sem Rob, sem pedig Damon, nem képes rólam elszakítani a tekintetét. Cora gyors karcsapásokkal közeledett Damonhoz, Rob pedig hozzám.
 - Igazán dögös ez fürdőruha! Legszívesebben letépném rólad! – kacsintott rám, s közben a bokámat átfogva, lassan húzott a vízbe. Testünk összesimult, kezét a derekamra csúsztatta, kezemet a nyakába húzta, jelezve, hogy karoljam át.
- Második felvonás – olvastam le a szájáról. Mivel nem látott ellenvetést, a tettek mezejére lépett. Testével a medence csempézett falának szorított, térdét a lábaim közé tolta és úgy tett, mint aki épp megcsókolni készül. 
- Cora, valami potencia zavarról motyog hősünknek. 
- Basszus! – kaptam a szám elé a kezem.
- Ebbe is benne van a kezed? – vigyorgott rám Rob.
- Minek kérded, ha úgy is tudod? - villantottam rá egy 32 fogas mosolyt.
- Kíváncsian hallgatom. – cirógatta meg az arcomat.
- A történet röviden annyi, hogy öltözés közben Cora rám parancsolt, szálljak le Damonról. Mert szerinte, semmire sem vágyok jobban, mint, hogy Damon ágyában kössek ki. 
- Te pedig, beadtad neki, hogy Damon potencia zavarral küzd? – vigyorgott Rob mint a tejbe tök. Hangos köhögéssel próbálva leplezni, feltörni készülő röhögését.
- Aha – feleltem tömören.
- Az első dolga az lesz, hogy bosszút áll rajtad. Egy férfi sem tűri el, hogy a férfiasságát becsméreljék. Főleg nem Damon. Hogy jutott eszedbe, egyáltalán ilyet állítani róla.
- Ha én azt tudnám! – sóhajtottam fel- Nem tudom, mi ütött belém. Még én is ledöbbentem, a saját szavaim hallatán.
- Késő bánat! Damon tajtékzik a dühtől, és biztos vagyok benne, hogy nem kell sokat várnunk a revansra.
- Gondolod, hogy az elszólásom miatt, félnem kéne tőle? 
- Azt nem mondom, hogy félned kell… - habozott a válasszal. 


Láttam az arcán, hogy ő sem biztos benne, hogy nem esik bajom.
A váltás, ami ezután következett, azonban nagyon meglepett. Rob, már nem erőltette a Damon témát. Ehelyett, rábeszélt, hogy ússzunk néhány hosszt, amibe gondolkodás nélkül bele is mentem. Persze egy pillanatra sem sikerült megfeledkeznem Damon jelenlétéről, és arról hogy a Domoklész kardja lebeg a fejem felett, amely bármikor lesújthat. Mostanra ugyan, megbántam minden egyes szót, amit Damonról mondtam, de már nem tehettem, meg nem történtté. Úszás közben egy röpke pillantást vetettem a Damon - Cora párosra. Cora birtokló mozdulattal ölelte át Damont, amint észrevette, hogy figyelem őket. Damon tekintette, a hideg víz ellenére is égetett. Szeméből csak úgy sütött az elfojtott indulat és még valami más… A következő pillanatban pedig arra eszméltem, hogy valaki a derekamnál fogva lehúz a víz alá. Prüszkölve jöttem fel a felszínre és agyamban már kovácsoltam is a haditervet a visszavágásra. Élveztem Rob játékát, és boldogan kapcsolódtam bele az önfeledt lubickolásba. Megvártam, míg hátat fordít nekem, majd ekkor lebukva a víz alá, elkaptam a bokáját és a víz alá rántottam, és amilyen gyorsan csak tudtam, elúsztam a közeléből. Így is szinte egyszerre bukkantunk fel a víz felszínén, pár méter távolságra egymástól. 
- Beszállhatunk mi is? – hallottam meg Damon hangját, majd a következő pillanatban két kezet éreztem meg a bokámon, ami lassan vándorolt egyre feljebb a combomon. 
  A lélegzetem is elállt amikor, a cirógató ujjak a combjaim közé csúsztak. Eközben, Rob, Corát támadta, így az érzéki pillanatokból egyikük sem észlelt semmit. Abban a pillanatban, amint Damon szája is bekapcsolódott a kínzásomba, a lábaim megremegtek. Nyelvjátékába beleremegett a testem, vérem zubogott, a szívem pedig őrült ritmusban kalapált. Damon, nagyon jól tudta, mit váltanak ki belőlem az intim érintések és kihasználva, a gyengeségemet a bokámnál fogva felemelt, és egy laza mozdulattal újra a vízbe dobott. Neki sem akartam adósa maradni, és nála még tervet sem kellett kieszelnem. Ösztönösen tudtam, mit kell tennem. Úgy tettem, mint aki beleunt a játszadozásba, kiúsztam a medence szélére, jó nagy levegőt vettem, majd lebukva a víz alá egyenesen Damonhoz úsztam. Ujjaimat végigfuttattam a bokáján, a vádliján, majd egyre feljebb, egészen az alsójáig. Kezemet a férfiasságára szorítottam, majd egy röpke pillanatra, az alsón keresztül, ajkaim közé vettem, a már meredező hímtagját, fogaimmal végig súrolva azt.  Damon, teste azonnal válaszolt az erotikus játékra, és mivel tudtam, hogy őt képtelenség lerántani a víz alá, ezért beértem azzal, hogy sikerült felizgatnom, majd sietve faképnél hagytam. Felhúztam magam a medence szélére, ezután nemsokkal Rob is kijött a vízből.


- Ugye nem haragszol, ha most magadra hagylak? – szemében huncut csillogás ült. Arcáról könnyen leolvastam, mi tervez. Kettesben akart hagyni Damonnal.
- Ha egy kicsit is kedvelsz, nem hagysz itt vele. – suttogtam.
- Vivien, nem kockáztatom meg, hogy Damon kinyírjon. Mi lesz szegény rajongóimmal? – vágott elkínzott arcot.
- Már miért nyírna ki? – néztem rá kérdőn.
- Nem vagyok vak, láttam mit műveltetek egymással. Damon akar téged, és minden vetélytárs szálka a szemében. Ilyen vagyok én is. Úgy érzem, hogy az én szerepem, itt véget ért. De még itt leszek pár hétig, és csak hogy tudd, mindig számíthatsz rám! - magyarázta miközben, megtörölközött, majd felöltözött. 
Ezután, már csak azt vettem észre, hogy Rob eltűnt, némi űrt hagyva maga után. Alig két napja ismerem, de mégis úgy tűnt, mintha már évek óta barátok lennénk. Rob távozása után, Cora is szedelődzködni kezdett, de mielőtt távozott, még leült mellém egy rövid, de annál tartalmasabb beszélgetés erejéig. Így ejtve egyik ámulatból a másikba.
 - Örülök, hogy megismerhettelek. Damon oda van érted, így már nekem, nincs itt semmi keresnivalóm. – szólalt meg a legbarátságosabb hangnemben. Hiába kerestem rajta az igézet nyomait. Mivel nem találtam semmi erre utaló jelet, így kénytelen voltam elfogadni a tényt, hogy Cora, komolyan gondolja minden egyes szavát.
- Én is örülök, hogy megismerhettelek és sajnálom, hogy így alakult. 
- Ne sajnáld! Damon velem csak eljátszadozott, amit már régen elfogadtam, de irántad sokkal többet érez. Megkockáztatom még azt is, hogy szerelmes beléd! – ecsetelte Damon irántam való érzelmeit.
- Bár csak… - kezdtem bele, de Cora félbeszakított.
- Azt akartad mondani, bárcsak igazam lenne. – kacsintott rám – Hidd el, igazam van. Damon szeret téged, csak még magának sem képes bevallani.
- Be kell vallanom valamit! – úgy éreztem, tudnia kell, hogy hazudtam Damon férfiasságáról – Nincsenek potencia zavarai, azt csak úgy kitaláltam, bár magamnak sem tudom megmagyarázni, hogy juthatott ilyen ostobaság eszembe.
- Tudom, az viszont valóban meglepett, hogy az ideérkezésem óta egyszer sem próbált az ágyába csalni. Egészen mostanáig nem is tudtam mire vélni a tartózkodását… - vallomásától majdhogynem leesett az állam. Hihetetlennek tűnt, hogy Damon nem feküdt le vele, pedig bőven lett volna rá alkalma. 


Néhány percen belül Cora is lelépett így kettesben maradtunk Damonnal, aki már a nyolcadik hosszt úszta le, kivételesen emberi tempóban. Mivel nem figyelt rám, így Láttam rá némi esélyt, hogy feltűnés nélkül magára hagyjam. De mint általában, most is elszámítottam magam, ugyanis amint elindultam az ideiglenes öltöző felé, abban a pillanatban, Damon mellettem termett és egy rántással letépte rólam a bikini felsőt, a következő pillanatban pedig ismét a medence kristálytiszta vízében találtam magam. Még egyszer megkíséreltem a „szökést”, amivel csupán csak annyit értem el, hogy a testével a medence falának szorított, és karjait a fejem mellé támasztava, ejtett csapdába. Óvatosan pillantottam fel rá.
- Figyelmeztettelek, hogy ne játssz a tűzzel! – durván magához rántva keményen és erőszakosan csókolt meg.
- Kérlek ne! – próbáltam kiszabadulni a szorításból. – Damon nevetett, de nem engedett el. Szemében semmi más nem volt, csak harag.
- Szóval szerinted nehezen áll fel és gyorsan elsülök? Hm… – suttogta a fülembe.
- Sajnálom, nem gondoltam komolyan! – nyögtem ki nagy nehezen.
- Tudod Vivien, soha nem futamodtam meg a kihívások elől. Soha senki nem panaszkodott még az ágyban nyújtott teljesítményemre. Te vagy az első!
 - Damon, csak ismételni tudom magam! Sajnálom, hogy egyáltalán kiszaladt a számon. – mentegetőztem, remélve, hogy végre elenged, de ő meg sem hallva a szavaimat folytatta tovább – Nem vagyok semmi jónak az elrontója, ezért ma mindent bevetek annak érdekében, hogy élvezd velem a szexet, és csak akkor teszlek magamévá, amikor már könyörögni fogsz. – mormolta, s közben térdével szétfeszítette a combjaimat. - Azt, mondtad neked egyszer bőven elég volt? Képzeld, nekem nem! Éppen ezért maradunk itt  estig, és ezalatt annyiszor szeretkezünk, amíg meg nem csömörlünk tőle…

17 megjegyzés:

  1. Szia Myka!

    Ez, ez egyszerűen zseniális lett! Damon potenciazavarán, hatalmasat nevettem. Sejtettem, hogy nem fogja szó nélkül hagyni, de az ilyen bosszúnak én sem állnék ellen. Forró, nagyon forró helyzetbe kerültek és milyenbe kerülnek még!!!

    Siess a kövivel!
    Ancsi voltam és végre egyszer enyém az első komi!
    Pusz!

    VálaszTörlés
  2. Öhmm...nos a végénél egy kicsikét vagy is nagyon zavarba jöttem.(Nem is tudtam,hogy Damon ilyen erőszakos is tud lenni...)Az elején nagyokat nevettem az elején.Egyszerűen zseniális volt ez a rész...(hülyeség lesz amit mondok,de)remélem az is +18-cas lesz...mert akkor legalább megtudhatom/megtudhatjuk a kis incidens folytatását....amit már nagyon,de nagyon várok...úgy hogy siess a kövivel...Léccy tedd fel minél hamarabb...:3

    VálaszTörlés
  3. Olyan gonosz vagy! Hogy lehet így befejezni? Pontosabban nem befejezni? Nagyon siess következővel, mert idegösszeomlást kapok!!!!! Remélem, hogy Damon beváltja az ígéretét, és senki nem zavarja meg őket:)

    VálaszTörlés
  4. Hali!

    Hát Myka, te aztán tudsz! Damon potencia zavara, nem semmi volt! Ilyet is csak te tudsz kitalálni:)))
    A medencés jelenetről már nem is szólva. Nem történt igazi akció, mégis sütött belőle a visszafojtott erotika!

    Kíváncsi vagyok nagyon az igazi akcióra! Van egy olyan érzésem, hogy sokat fogunk pirulni:) Gyorsan hozd az új fejezetet!
    Bea

    VálaszTörlés
  5. Szia Myka!

    Ismét olyan fejezetet alkottál, aminek minden mondatából, sugárzik az erotika! Damon potencia zavarát olvasva, majdnem leszédültem a székről, annyira megnevettettél!Viv elszólása után persze nem maradhat el, Damon bosszúja, ami mint látom nagyon tüzesre sikeredett!

    Siess nagyon az új résszel!!!!
    Pusza!

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Hát ez...úristen.:D Nem igazán találok rá szavakat. Ahogy forrósodott a helyzet, úgy olvastam egyre gyorsabban, hihetetlen gyorsan teltek a percek, szerintem vagy 4 perc alatt kivégeztem.:D
    Nagyon jó lett, nekem az ilyen részek a favoritjaim, amikor Damon nem éppen a jó fiú szerepébe bújik.:)
    Remélem hamarabb kapjuk majd a következőt, mint ezt, bár hja az is ilyen jó lesz, akkor várok.
    Üdv;Kinga

    VálaszTörlés
  7. Huhuuuuu!!!! Hát hello! Ez aztán nagyon ott volt.Nagyon várom a kövit és kiváncsi vagyok Damon "bosszújára"
    Pussz

    VálaszTörlés
  8. Jesszusom! Ez fenomenális lett! Gratulálok! Na kiváncsi vagyok, hogy meddig fogja bírni Viv XD
    Pussz

    VálaszTörlés
  9. HOGY A JÓ BÜDÖS FENÉBE LEHET ÍGY ABBAHAGYNI?!?! most komolyaaaan! :"""( xD eszméletlen volt, mind történetileg, mind megfogalmazásában kivételesen jó volt, úgy tűnik neked fájós nyakkal kell írnod, nincs vita! :D Hatalmasat röhögtem a potenciazavaron, aztán pedig remek vizuális képességemmel magam elé képzeltem a jelenetet, mikor Viv otthagyta Damont a vízben miután felizgatta. xDXDXD hűűű de dühös ehetett! ;) A végére pedig csak azt mondom, hogy kegyetlenség itt abba hagyni de egy NAGYON NAGYON JÓ 41. fejezetet sejtet, ha Damon betartja a szavát, neked pedig sok sikert ennek a megírásához, nem egy könnyű feladat, de neked menni fog! ;) :P <3
    nagyon-nagyon szupervolt! Pussz és jobbulást!

    VálaszTörlés
  10. Szia Myka!

    Szerintem nem túlzok, ha azt mondom, az utolsó két résszel csodát vittél véghez!Azt hittem, hogy nem sikerül felülmúlnod, a fergetegesre sikeredett előző fejezetet, de be kellett látnom, hogy tévedtem!!!!!
    Ez a fejezet, messze túlszárnyalta az előzőt.És szerintem a folytatás, ettől is zseniálisabb lesz!!! A Damon a csábítóban, mát megmutattad, hogy neked nem okoznak gondot, a szex jelenetek sem. :)))))))

    Hozd gyorsan az új részt! Mert ilyen "ízelítő" után, már mindenki be van zsongva.
    Rux

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Hát ez isteni volt, erotikus, vicces, izgi, és sosem elég belőle. Remélem a következő fejezet ott indul,a hol ez abba maradt. Hogyan lehet itt abbahagyni?
    Jöjjön az a friss minél hamarabb.

    VálaszTörlés
  12. Imádtam ezt a fejit!!! Nagyon-nagyon várom a kövit szóval siess siess siess!!!
    Szil

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Nagyon jó lett! Tehetséges vagy! Már nagyon várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  14. szia!

    egyszerűen imádom ahogy és amit írsz..örömmel tölt el ha meglátom, hogy fent van az új rész és ha tudom el is olvasom rögtön:))
    gonosz vagy, hogy pont itt szakítottad meg a részt:DD már borzasztóan kiváncsi voltam, hogy mi lesz erre vége lett:D

    siess! siess a folytatásával!!:D

    puszii dorka

    VálaszTörlés
  15. Szia!

    Érdemes volt várni erre a részre! Isteni lett! Vivien meséjén Damon potenciazavaráról, percekig nevettem!viszont sajnáltam,hogy Robnak véget ért a szerepe! De amikor olvastam, hogy nem írtad őt ki a történetből,annak nagyon megörültem. Vajon miért, marad még a házban? Talán mert terveid vannak még vele???? A fejezet végére, pedig csak annyit mondhatok: nem találok szavakat!!!!! Már csak abban reménykedem, hogy Damon betartja az ígéretét és egy olyan fejezetet kapunk folytatáskánt, amitől felpezsdül a vérünk!!!!

    Türelmetlenül várom az új részt!!!
    Puszi Léna(Ildi)

    VálaszTörlés
  16. Sziaaa!

    Ez hiper- szuper lett! Gyorsan hozd a kövit!

    VálaszTörlés
  17. szia!
    Jókat nevettem rajta :) egyszerűen zseniális volt :D
    Remélem minél hamarabb hozod a következőt! :)
    Klau

    VálaszTörlés