2011. május 9., hétfő

48.Fejezet A Lakótárs






Három nap telt el Damon költözése óta. Eddig viszonylag bonyodalommentesen zajlott a „közös” életünk, hisz alig keresztezték az útjaink egymást. Aznap mikor kész tények elé állított a költözésével kapcsolatban, majd választ sem várva magamra hagyott, sikerült egész napos elfoglaltságot találnom magamnak, szobafestés formájában. Estére már alig láttam a fáradtságtól és a szokásomtól eltérően, már este nyolckor úgy aludtam, mint a bunda. Másnap mindössze kétszer láttam őt, s mivel egy szóra sem méltatott, én sem erőltettem a társalgást. Időm nagy részét a szobámban töltöttem, olvasással és tévézéssel. Persze tisztában voltam vele, hogy ez nem mehet így a végtelenségig, ezért elhatároztam, hogy akárcsak ő, én sem fogok egész nap a négy fal közt senyvedni. Érdekes módon a kocsim hiányát sokkal jobban viseltem, mint a telefonomét. Biztos voltam benne, hogy Rob már keresett és mivel nem tudott elérni, aggódik miattam. Sokat törtem rajta a fejem, hogyan adhatnék életjelt magamról, míg meg nem született a mentő ötlet. Begyalogolok a városba, és megpróbálok telefont szerezni. Ha nem sikerülne, akkor ott a posta, ahonnét felhívhatom, vagy hagyhatok neki üzenetet. Damon megint csak nem mutatkozott, ami most nagyon is jól jött a tervem megvalósításához. Egy nagy csésze kávét és a kiadós reggelit követően, magamhoz vettem a kabátomat és a kedvenc hátizsákomat, majd elindultam Sparkwallbe. Alig fél óra alatt beértem a városba, de ahogy azt előre sejtettem, a telefon szerzési akcióm, hiú ábrándnak bizonyult, így nem maradt más hátra, mint a posta. Rob nem vette fel a telefont, viszont sikerült üzenetet hagynom neki. Néhány szóban ecseteltem a történteket. Hogyan fosztott meg Damon a kocsimtól, a telefonomtól, és miként költözött be hozzám. Telefonálás közben megéreztem, hogy valaki figyel. Minden feltűnést kerülve, hordoztam körbe tekintetem a kis irodában, de nem láttam senkit. Robert üzenete után, még bevásároltam némi élelmiszert, amit a magammal hozott hátizsákba pakoltam be. Miután mindent elintéztem, amit beterveztem, úgy döntöttem, ideje hazaindulni, még mielőtt, Damon a keresésemre indulna. 


Már közel jártam az erdő bejáratához, amikor hirtelen a semmiből felbukkant egy száguldó autó, ami alig néhány centire tőlem, hajtott el. Az utolsó pillanatban sikerült félre ugranom, így az út menti árokban landoltam. A hirtelen mozdulat következtében, olyan szerencsétlenül estem, hogy a bal bokám, abban a pillanatban kifordult. Nagy nehezen, ülő helyzetbe tornáztam magam, de lábra állni képtelen voltam. A tudatalattim azt súgta, hogy ez a baleset nem véletlen következett be. Abban reménykedtem, hogy valaki meglát, és kisegít szorult helyzetemből. A csodának, vagy valami másnak köszönhetően, a segítség tíz perccel később meg is érkezett, egy eszméletlenül jóképű, ragyogóan kék szemű férfi személyében. 
- Szia, mi történt? Segíthetek valamiben? – szólalt meg mellettem egy ismeretlen férfihang. 
Amikor felpillantottam megmentőmre, még a lélegzetem is elállt. Rabul ejtett férfias arca, és tengerkék szeme. Soha nem találkoztam még, ennyire vonzó pasival, eddigi életem során. Minden vágyam az volt, hogy közel kerüljek hozzá és megízlelhessem a csókját. A fájdalom a bokámban, szerencsére észhez térített, így elkínzott arccal kezdtem magyarázni a jóképű idegennek, mi is történt velem. 
- Egy őrült sofőr, kis híján elgázolt – suttogtam – Sikerül elugranom előle, de a bokám kibicsaklott.
Óvatosan, nehogy fájdalmat okozzon emelt a karjaiba, majd ültetett be a kocsijába. Úgy bánt velem, mint egy értékes porcelánnal. 
- Kórházba vigyelek vagy haza? – érdeklődött udvariasan.
- Ha lehet, inkább haza mennék – szerettem volna minél előbb otthon lenni és kikerülni ennek a pasinak a bűvköréből.
- Mondd a címet, és már repítelek is az otthonodba. – próbálta elterelni a figyelmemet, sajgó bokámról.
- Látod ott azt a lejárót? – mutattam az erdőbe vezető útra – Ott kell lefordulni. 
- Nehogy azt mond, hogy az erdőben laksz! – rökönyödött meg.
- Pedig ez az igazság. 


A férfi egy szó nélkül indított, majd miután behajtott az erdei útra, feltette azt a kérdést, amit már vártam. 


- Egyedül élsz? 
- Nem, pár napja van egy lakótársam. 
- Ő is ilyen csinos, mint te? – bókolt kedvesen.
- Háát… ha egy fiúra lehet ezt mondani? – kuncogtam halkan. 
- A barátod? – kérdezett rá köntörfalazás nélkül.
- Nem… Mondjuk inkább úgy, önkényes lakásfoglaló. 
- Segítsek kirakni a házadból?
Na még csak az kéne! Nem tudod, kivel húznál ujjat! – de hangosan csak annyit mondtam – Nem, inkább megvárom, hogy magától menjen el. Egyébként nem sok vizet zavar. Alig látom őt.
Annyira belemerültünk a beszélgetésbe, hogy észre sem vettem, és már a ház előtt álltunk.
- Köszönöm, hogy elhoztál. – fordultam felé. Szemei úgy ragyogtak, mint a gyémánt. Ajkai széles mosolyra húzódtak, s kivillantak hófehér fogai. Senki, még Damon sem volt rám ilyen hatással. Egyszerűen megbabonázott. 
- Jaj de udvariatlan vagyok! – kaptam a fejemhez – Még be sem mutatkoztam. Vivien Porter.
- Adrian Wyman.  - mutatkozott be egy kézcsók kíséretében. 


A varázslatos pillanatnak nyomban vége szakadt, amint meghallottuk a bejárati ajtó hangos csapódását. Mindketten arra felé kaptuk a fejünket. Damon, lassan, kivételesen emberi tempóban közeledett a kocsihoz. Nem tűnt épp a legnyugodtabbnak. És ez még enyhe kifejezés.  
- Róla beszéltél? – kíváncsiskodott Adrian.
- Igen! Damont csupán néhány hónapja ismerem. 
- Ha csak ilyen rövid ideje ismered, nagy felelőtlenség volt hagyni, hogy hozzád költözzön.
- Hidd el, nem fog sokáig maradni. Damon sehol sem marad hosszabb ideig. – győzködtem Adriant, de tudtam, ezzel csak magamat álltatom.  
Az említett személy, bekopogott az ablakon egy vészjósló tekintettel, hol rám, hol Adrianre pillantott. 
- Még egyszer köszönöm, hogy elhoztál. – búcsúztam el sietve. Nem akartam Damont tovább hergelni.
- Örülök, hogy segíthettem. Annak meg főként, hogy megismerhettelek. – kacsintott rám, miután segített kiszállni és kivette a hátizsákomat a hátsó ülésről. Majd beszállt a kocsiba és elhajtott. Damon úgyszintén eltűnt. Az már meg sem lepett, hogy nem szól hozzám, az viszont igen, hogy ennyire semmibe vesz.


Tehetetlenül rogytam le az ágyra. Könnyeim kicsordultak a bokámba hasító fájdalomtól. Tudtam, ha nem jegelem le azonnal a lábamat, másnapra háromszorosára dagad. Amit szerettem volna elkerülni. A fogamat összeszorítva, iszonyatos szenvedések közepette felhúztam magam az ágyról és a falnak támaszkodva, kisántikáltam a konyhába. Damon éppen akkor lépett a konyhába, amikor kivettem a hűtőből egy csomag fagyasztott borsót. 
- Ki volt ez a bájgúnár? – támadt rám dühösen.
- Ez a bájgúnár, történetesen megmentett attól, hogy továbbra is az út menti árokban ücsörögjek.
- Mit műveltél már megint, te szerencsétlen? – gúnyolódott.
Semmi értelmét nem láttam a beszélgetés folytatásának, ezért hátat fordítottam neki és bevonszoltam magam a szobámba. Miután a jeges borsót, egy törölközővel a bokámra rögzítettem, fejem alól kivettem az egyik párnát és felpolcoltam a lábamat. A fájdalom lassacskán enyhülni kezdett, amihez nagymértékben hozzájárult, a két szem gyógyszer, amit még a borogatás előtt bevettem. Félálomban érzékeltem, hogy nyílik a szobám ajtaja, és valaki az ágyam szélére ül. 
- Vivien. – amint meghallottam Damon bársonyos hangját, az álom egy csapásra kirepült a szememből.
- Nem alszom, csak pihentetem a lábamat. – suttogtam.
- Vivien, mi történt veled?  – szemében őszinte aggodalom tükröződött.
- Egy ámokfutó engem szemelt ki céltáblául. Ha nem ugrok félre, már nem élnék.
Damon arcán egy múló pillanatig a kétségbeesés jeleit véltem felfedezni. Talán mégis van remény és nem halt ki belőle minden érzelem. – ujjongtam magamban.   
- Látom, hogy fájdalmaid vannak! Megsérültél? – simogatta meg gyengéden az arcomat.
- Nem vészes. Már vettem be gyógyszert és rögtön lejegeltem a bokámat. Holnapra már nyoma sem lesz. – nyugtattam meg – Ha nincs Adrian, még most az árokban ülnék.
- Aha, tehát Adrian! – hangjából féltékenység csendült ki.


Damon a nap folyamán, kétszer cserélte a jeges borogatást a bokámon. Nem töltötte velem minden percét, de figyelt rám. Ami valljuk be, a nem túl rózsás kezdet után, igen nagy előrelépés. Titokban persze minden percben lestem, mikor lép be a szobámba. Késő este, a gondos ápolásnak köszönhetően, már egy rövid zuhany erejéig, elhagyhattam az ágyat. Előrelátóan, még a fürdőszobában felvettem egy hosszú pólót, nehogy Damon rám nyisson öltözködés közben. Már az ágyamon ültem és a hajamat szárítottam, amikor megjelent az ajtóban félmeztelenül. Csak ültem és ledermedve bámultam, izmos testét. Nem tudtam levenni róla a tekintetem. Ugyanazt éltem át, amit nem is olyan régen, amikor megpillantottam Adriant, csak azzal a különbséggel, hogy Damont a mai napig szeretem. Adrian pedig, csupán egy múló emlék.
- Vivien, valami baj van? – jutott el lassan a tudatomig Damon hangja.
- N..n..ee..m. – dadogtam.
Egy szempillantás alatt hozzám lépett és mélyen a szemembe nézett. 
- Mitől akadt el a szavad? 
- Damon, kérlek! Nem is kérlek, inkább könyörgök, vegyél fel egy inget. – kértem gondolatban – Különben olyat teszek, amit magam is megbánok.
- Mondd Vivien, mit tennél velem!? – súgta a fülembe Damon, vágytól rekedt hangon – Mi lenne az, amit magad is megbánnál?...Hm?


Mint látjátok a történetbe új szereplő lépett, név szerint Adrian Wyman,  aki Gael néven már ismerős lehet nektek.Róla beszélt Josh, amikor a nagy öregek egyikét említette és Rob is, amikor az afrikai falu lemészárlásáról mesélt Viviennek. Raktam fel róla képet, mivel ő mostantól a történet állandó " kulcsfontosságú) szereplője  lesz.

11 megjegyzés:

  1. Sziia!
    Nagyon jóó lett!
    Kíváncsi vagyok merre járkált Damon, ki volt aki majdnem elütötte Vivient és hogy mitől változott meg Damon... mármint hogy kedvesebb lett..
    Már várom a folytatást!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Eszméletlen jó volt...nagyon jó lett
    Várom a kövit...remélem sietsz vele...:3

    VálaszTörlés
  3. Myka te boszorkány :D :D
    ezt te sem gondolhatod komojan hogy itt hagsz minket és várjunk nemtudom hogy mennyi napot amíg hozod a következőt.:D:D Ez mér szinte kínzás..kérlek siess a következővel
    Puszi:Rosabella

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Már írtam, és elveszett, nem küldte el.
    Na most újra fogalmazom, és megpróbálom felidézni, hogy mi volt.
    Mindig várom az új fejezeteket, és valahogy annyira beloptad magad a történeteddel a szívembe, hogy akárhányszor meglátom, hogy van új, mindent magam mögött hagyva, abbahagyva repülök elolvasni az újat.
    Nem tudom, hogy miért, mit szerettem meg a történetedben, de imádom.
    Sosem okozott csalódást egy fejezeted sem, ez sem, itt is imádtam minden sort.
    Vajon ki volt, aki megakarta ölni, és figyelte Vivient. És mi lesz még a szerepe a helyi szépfiúnak? És mi fog történni most Damon, és Vivien között?
    Kérdések tömkelege van a fejemben, és remélem, hogy minél hamarabb megtudhatom a választ.:)
    Üdv; Kinga ( Nina Law)

    VálaszTörlés
  5. Szia Myka!

    Zseniális lett ez a fejezet!De melyik nem???:))))Vivien nem "véletlen" balesete végre közelebb hozta őket egymáshoz. Gael\Adrian érdekes fordulatot hozott a történetbe. Szerintem Gael keze benne volt a balesetben. Kíváncsi vagyok, mikor jön rá Damon és Vivien, hogy Adrian azonos Gaellel a főgonosszal.
    Siess nagyon a következő fejezettel!
    Puszi Bea

    VálaszTörlés
  6. Szia! Húúú! Annyira jó lett, hogy az hihetetlen!!!:D Ez egyre csak igibb és izgibb és...ááááhh...!!!IMÁDOM! XP Végre Damon egy kicsit felengedett.Fú már nagyon kiváncsi vagyok, hogy Viv megmutatja-e Damonnak, hogy mi lenne a következménye, ha nem kapna fel magára AZONNAL egy inget...:P
    Pussz

    VálaszTörlés
  7. hali! Iszonyatosan jó volt! Nagyon siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  8. Szia Myka!

    Megint csak azt tudom mondani újra remekeltél és egy újabb fantasztikus fejezetet hoztál. Vivien mindig kitalál valamit, hogy még bonyolultabbá tegye az életét. Sejtetettem, hogy történni fog vele valami.:) A kép alapján Gael egy írtó vonzó pasi,és ki sem nézné belőle az ember, hogy egy elvetemült gyilkos. Furdal a kíváncsiság nagyon, mikor és hogyan fog lelepleződni Adrian titka. Damon túl gyorsan lett engedékeny, ami szintén gyanús. Valahogy nem tudom elképzelni, hogy ilyen gyorsan megbocsájtott Viviennek. Talán csak szédíti Vivit és bosszút forral????Vagy tényleg, megtörtént a csoda????
    Siess nagyon a következő résszel, hogy választ kaphassunk a kérdésekre.:)
    Puszi Léna(Ildi)

    VálaszTörlés
  9. Szia!!
    Iszonyatosan jó a töréneted kb 3 napja találtam rá és már el is olvastam :O:O Nagyonügyesvagy!!! Folytasd gyorsan és remélem a következő 18as lesz :D :P Remélem Damon nem fog találni egyetlen kósza inget sem... :P

    VálaszTörlés
  10. Már csak ezért megérte visszatérni!!! ;) :P
    Nagyon jóóóó volt!
    Az elejétől a végéig, egyetlen dolog van csak, amit nem értek, mégpedig, hogy Damon mitől lett hipp-hopp kedves. (de igazából nem zavar)
    végén pedig szidtam mindent a földön, mert egyszerűen így itthagyni nem lehet!!!!! Damon képére már így sejtettem, hogy valami ilyesmire számíthatunk, de úgy érzem magam, mint ahogy Damon vagy Viv érezhette magát a fürdőházas jelenetek végén kb. xD :$ duurva volt ez a függővég jó!? ilyet többet ne! ;P
    Pusssz és imádtam

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Igen, igen, igen. Pont erre gondoltam. Egy kis sérülés és Damon szíve megenyhül. Nagyon jól kitaláltad. Bár azt nem értem, hogy Damon, hogy nem vette észre, hogy Adrian vámpír???? Nem kellett volna megéreznie a veszélyt???? Vagy annyira féltékeny lett, hogy teljesen elvette az eszét??
    Imádom a történeteted. Totál függő lettem. Ma ezt a fejezetet legalább 10-szer elolvastam!:-))) Damon függő is vagyok!:-))
    Alig várom, hogy holnap legyen!:-))
    puszy

    VálaszTörlés