2011. június 2., csütörtök

Eric Saade







Sziasztok! Nem tudom ti hogy vagytok vele, de engem személy szerint nagyon megfogott ez a képen látható Svéd srác, név szerint Eric Saade. A Youtubon szinte minden koncert felvételét megnéztem és nem tudom megunni. Pedig kinőttem már az úgymond rajongó korszakból:) A Koncertjein fergeteges a hangulat, ezt ti is láthatjátok ha megnézitek azokat a videókat amiket beraktam a zenelistába. Tehetséges és ami a legfőbb utálja a Playback-et.  Mindig élőben énekel és mellesleg jól is néz ki. Körbenéztem a neten, hátha ír valaki róla. Eddig csak egy-két ember próbálkozott vele. Van köztük, aki nagyon tehetséges és első perben megfogott a műve és van aki kevésbé. Senkit nem akarok megbántani, és nem is az én tisztem véleményt mondani. A Dalfesztivál után, néhány nappal született meg az ötlet, hogy a következő történetem róla szóljon. Ahhoz viszont, hogy bele merjek kezdeni, szükségem van a véleményetekre. Tudnom kell, hogy lenne-e rá igény. Így mi más is lehetne, mint egy újabb szavazás, amit már el is indítottam.
Minden kedves olvasómat arra kérem, hogy segítsen a döntésben a szavazatával. Véleményeket is szívesen fogadok.


Előre is köszönöm, mindenkinek!
Üdv: Myka

13 megjegyzés:

  1. szia. engem érdekelne. ha megírnád én tuti elolvasnám... én már olyan 2 éve ismerem és szeretem Ericet... szóval.. :D a Vivien-Damon törid mellett szívesen olvasnám.. :D
    remélem a többieket is érdekli majd
    puszii.

    VálaszTörlés
  2. Én engemet érdekel a történet, mert szeretem Ericet. Úgy hogy várom a történetet

    VálaszTörlés
  3. Juuj de jóóó :DDD Én egyetértek veled Myka én is kinövöm lassan, de valamiért megfogott Eric, és a zenéje, főleg a manboy :D. Viszont nekem is eszembe jutott, hogy írni kéne róla, de én átnevezném, és csak a képe lenne az Eric-é :D. Remélem nem zavarna, ha egyszer én is belekezdenék egy ilyenbe.
    Üdv,
    Sári.

    VálaszTörlés
  4. Engem minden érdekel, amit te írsz, szóval... xD Ám eszembe jutott, hogy nem most először láttam/hallottam Eric Saade-et, mert pár hete találtam egy klippet youtube-on, ami tök tetszett, és ő volt benne, de csak most ugrott be. Ám sztem is helyes. ;) Sosem voltam rajongós korszakban, ha csak nem vesszük bele, hogy élek halok Gregory House-ért.. :$ xD
    Szóval kíváncsian várom, hogy mit találtál ki! ;) :P
    Pusssz

    VálaszTörlés
  5. szia:)
    Engem nagyon érdekelne:P pár napja szerettem meg Ericet :Dnagyon örülnék ha írnál róla egy törit, mert te nagyon jól írsz xD a barátnőmmel biztos olvasnánk:):):):)
    puszi:D Lily♥

    VálaszTörlés
  6. szia!
    nekem is eléggé felkeltette a figyelmem! :D
    szívesen olvasnék róla történetet tőled! :)
    puszi, Kinga

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Belőled tényleg dőlnek a jó ötletek. Ericre az ESC-en figyeltem fel és rövid idő alatt a rajongója lettem. Én sem tudom őt megunni. Nagyon örülök neki, hogy valaki végre róla is ír, az meg hogy te vagy, külön öröm, mivel imádom olvasni, amit és ahogyan írsz. Az biztos,én rendszeres olvasód leszek.
    Várom nagyon az új történetet.
    Pux Bea

    VálaszTörlés
  8. Szia! Imádom Eric Saadet! Remélem hamar neki kezdesz az ő történetének. ERIC FOREVER!!!!!!

    VálaszTörlés
  9. Szia Myka!

    Én is csak néhány ismertem meg Ericet és eddig csak a Poular számát hallottam tőle. Most viszont megnéztem a videókat és mind nagyon tetszett. Jók a számai, dallamosak és nem egynyáriak mint álltalában a mostani előadóknak. Amikor olvastam, hogy róla akrsz írni, előszőr nem igazán értettem, miért pont őt választottad. De most, hogy láttam több videóját is, megértem mi fogott meg benne. A szavazás mostani állásából,pedig az is látszik, hogy sokan szeretnének róla olvasni. Én is csatlakozom ehhez a táborhoz.!!!! Várom az éj töténetet és Vivien-Damon új fejezetét is.
    Puszi! Ancsi voltam

    VálaszTörlés
  10. Szia Myka!

    Én végigkövettem a 2011-es Euróvíziós dalfesztivált és Wolf Kati mellett a másik nagy kedvencem Eric lett. Kicsit utána olvastam, amiből kiderült, hogy mint énekes és mint ember egyaránt nagyon népszerű. nem egy beképzelt nyálgép, nem szállt el vele a ló. Na és amit te is említettél, tehetséges és jóképű srác. Megtaláltam az általad említett történetet is, és jókat mosolyogtam rajta. Te klasszisokkal jobbat tudnál írni, úgyhogy várom az Eric Saade fanficet és a Vivien végzete folytatását is.
    Siess az új résszel, már nagyon kíváncsi vagyok, mi fog történni Damon vallomása után.
    Pux

    VálaszTörlés
  11. Hali! Nem is kérdés, hogy olvasnám-e?! Eric Saade jó pasi, a zenéje szuper...Csak jó sülhet ki belőle. Főleg hogy ezt a történetet te fogod írni!
    Szil

    VálaszTörlés
  12. Szia! Én személy szerint imádom Eric-et, megállás nélkül a zenéjét hallgatom :) Ha belekezdesz a történetbe én szívesen fogom olvasni :)
    Maya

    VálaszTörlés
  13. Szia! Nagyon jó ötlet, róla írni fanficet. A sok Robert Pattinson és Vampire Diaries történet mellett, már ideje is, egy kis változatosságnak. Eric Saade zenéje megunhatatlan és mint pasi is megér egy két ajtócsapkodást::))))
    Sok sikert az új történethez!
    Puszi
    Lorian

    VálaszTörlés