2011. április 9., szombat

A "Vivien's Destiny folytatása...

Sziasztok!


Először is mindenkinek nagyon köszönöm, a sok-sok tetszik szavazatot és sok hozzászólást! Előre szólok senki ne ijedjen meg, aki szereti és olvassa a történetet, nem lesz még VÉGE!!!! Még a kezdetekkor elhatároztam, hogy úgy mint a sorozatban, itt is lesz első és második évad! Ez az idő most jött el!!! A 42. fejezet lesz az első évad záró fejezete, amit holnap este olvashattok is!
Ilyenkor általában minden író "szünetel egy kicsit", én most kivételesen nem fogom ezt tenni. A "második évad" első fejezetét, már kedden fel fogom rakni.. Terveim szerint hetente két fejezetet fogtok kapni. Annyit ígérhetek, hogy több Damon szemszög lesz benne, és a fejezetek is hosszabbak lesznek.


Mégegyszer mindenkinek nagyon köszönöm a kommenteket és a szavazatokat!
Üdv: Myka
  . 

5 megjegyzés:

  1. Hmmm...nagyon jól hangzik....már nagyon várom..

    VálaszTörlés
  2. Jajjj dejó! Istenem de imádlak!!! Alig várom!!

    VálaszTörlés
  3. Szuper!!! Alig várom én is :D

    Vivi

    VálaszTörlés
  4. Mikor megpillantom a sorokat kiszúrok egy szót csupa nagy betűkkel. VÉGE!! Micsoda? Szinte kétségbe estem. Nem lehet vége meg stb. De mikor el kezdtem olvasni annyira megörültem hogy semmi ilyesmiről nincs szó és még hosszabb is lesz... boldog vagyok iszonyatosan boldog!:DD VÁROMM!!!!

    VálaszTörlés
  5. Húúúúú Myka! A szívbajt hoztad rám! Annyira megijedtem, hogy itt a vége a történetnek! Mert én is a VÉGE szót szúrtam ki egyből. Azt gondoltam, nem ez nem lehetséges, hogy csak egyik pillanatról a másikra bejelentsd, nincs tovább. Viszont amikor végigolvastam a bejegyzést, nagyon megkönnyebbültem, hogy szó sincs ilyesmiről! Borzasztóan várom az új évadot!!!! És Köszönöm, hogy hogy ennyire fontosak vagyunk neked, hogy még szünetet sem tartasz!

    Puszillak
    Bea

    VálaszTörlés