2011. április 11., hétfő

42 fejezet. Valami véget ért...





Boldogan dőltem hátra az ülésben, a várakozás izgalmával tekintve, az előttünk álló utazás és az azt követő éjszaka elé. Damon vallomása, mérhetetlen örömmel töltötte el a szívemet és a lelkemet. Igaz még nem szerelmes belém, de már az is fél siker, hogy elismerte a féltékenységét. Megrészegülve a boldogságtól, minden félelmemről és gyanakvásomról megfeledkeztem, és ha nincs Josh, az úgymond „harmadik szemem”, észre sem veszem a közelegő veszélyt. Josh ugyanis már szinte az indulást követően, rám parancsolt, hogy azonnal vegyem elő az amulettet. Bár nem értettem miért, mégis engedelmeskedtem neki. Félve nyitottam ki a tenyeremet, amelyben az amulett lapult. Valahol mélyen éreztem, hogy nagyon rossz dolog fog történni velem, de arra még álmomban sem gondoltam volna, hogy az, aki ártani akar nekem, nem más, mint Damon. Sebastian közelében, már megtapasztalhattam, hogyan változik vörösre a medál, ami a gonosz jelenlétét jelzi, ezért amikor a kinyitottam a tenyerem, szó szerint meghűlt bennem a vér, a vörösen izzó amulett láttán. Közel, s távol nem láttam egy teremtett lelket sem rajtunk kívül. Mondhatni kihaltnak tűnt az út, így nem kellett sok idő ahhoz, hogy rájöjjek, Damon tőrbe csalt és csak játszadozott az érzéseimmel. Az eddig önfeledt öröm helyét, a mélységes csalódás és pokoli düh vette át. 


A gyanúm akkor igazolódott be végérvényesen, amikor Damon telefonja csörögni kezdett. Ő ahelyett, hogy felvette volna, kinyomta a hívást, lehúzódott a padkára, kiszállt a kocsiból, majd amikor úgy gondolta, hogy nem hallhatom, tárcsázni kezdett. Szerencsére Josh, minden szót tolmácsolt, így semmiről nem maradtam le. Nagyjából így zajlott le a párbeszéd.
- Veled van? – ismertem fel Sebastian hangját, ami újabb dührohamot váltott ki belőlem, de uralkodtam magamon.
- Igen!
- Nem fogott gyanút?
- Rólam álmodozik. – válaszolta fennhéjázón Damon – Hidd el, nem sejt semmit. 
- Ne feledd, nekem élve kell! – emlékeztette Sebastian.
- Megkapod a lányt, ha te is tartod magad a megállapodásunkhoz!  
- Állom a szavam! Ne felejtsd el az amulettet, anélkül lesz csak védtelen.
- Az kicsit húzósabb, de megszerzem - jelentette ki Damon
- Rendben! Akkor találkozunk a megbeszélt helyen. -köszönt el Sebastian.


Damon azért csalt el, hogy átadhasson Sebastiannak. Minden szava hazugság volt Csupán eljátszotta az érző vámpírt, mindezt a saját céljai érdekében. Istenem, hogy dőlhettem be neki? El kell tűnnöm innét, nem hagyhatom, hogy tálcán kínáljon fel a legfőbb, ellenségemnek. Kétségbeesve kerestem elő a telefonomat, kikerestem annak az egy embernek a számát, akiben még úgy éreztem megbízhatok, és gyorsan mielőtt Damon visszaszállt volna a kocsiba, bepötyögtem a következő üzenetet.


„Rob, Segíts! Damon, Sebastianhoz akar vinni! Kérlek ments meg!Vivien”


Damon mindebből semmit nem vett észre, így azt sem, hogy szinte azonnal jött válasz.


„ Hol vagy most?”


Miután ismét útnak indultunk, árgus szemekkel lestem az útjelző táblákat, mígnem megpillantottam az egyik táblán a Stora nevet, amit rögtön tovább is küldtem Robnak.  A válasz nem is váratott sokat magára.


„Elindultam utánad! Nemsokára Amerasgatanba értek, ott vedd rá Damont, hogy álljon meg az első benzinkútnál. Próbáld meg húzni az időt, találj ki valamit, hogy legalább húsz percig ott időzzetekRob”


Tudtam, hogy csak úgy szabadulhatok ki a Damon „karmai” közül, ha eljátszom a szerelmes kislányt, és ha elérjük Amerasgatant, minden színészi képességemet be kell majd vetnem, hogy továbbra se fogjon gyanút. Csupán tíz perc telt el Rob utolsó üzenete óta amikor, végre megpillantottam a keresett települést, jelző táblát, majd két perc elteltével a már említett benzinkutat. Szerelmes mosollyal az arcomon, fordultam Damon felé, amiről sose gondoltam volna, hogy ennyire nehezemre fog esni, majd közöltem vele, szeretném bepótolni az elmaradt reggelit. Damon teljesen meg volt győződve arról, hogy sikerült elaltatnia gyanakvásomat, és szerelmesen iszom minden szavát, ezért ellenvetés nélkül állt be a parkolóba. Jen előrelátóan egy kis hátizsákba pakolta, az irataimat, a pénztárcámat, sőt még váltóruháról is gondoskodott, ami most rendkívül jól jött a tervezett szökésemhez. Egy apró de hangulatos kis kávézóba léptünk be, ahol alig lézengett egy- két ember. Tekintetemmel a mosdót kerestem a lelkem mélyén reménykedtem  benne, hogy van hátsó kijárat. 
- Valami táplálót válassz, mert szükséged lesz az erődre – kacsintott rám, amint a kezembe vettem az étlapot
- Miért mit tervezel, talán a véremet akarod venni? – kérdeztem vissza, mire Damon szeme egy röpke pillanatra megvillant.
- Nem lesz rá szükség, hogy elvegyem, mert magadtól fogod adni – jelentette ki győzelme biztos tudatában.
Ezt a megjegyzését, már válasz nélkül hagytam, mert féltem, hogy az árulása miatt, bennem fortyogó indulatok, a felszínre törnek. Az étlapról olyan ételt választottam, amiről biztosan tudtam, hogy lassan készül el, majd amikor jó tíz perc elteltével kihozták, minden falatot megrágtam, hogy ezzel is múlassam az időt. A telefonom rezgése időközben, új üzenet érkezését jelezte, amit sikerült is észrevétlenül elolvasnom.


„Még 10 perc és ott vagyok! Tarts ki!Rob”


Eljött hát az idő a cselekvésre! Úgy terveztem, hogy kikéredzkedek a mosdóba, ott tovább húzom az időt, egészen Rob érkezéséig. Már- már büszkén tekintettem magamra, hogy sikerült Damont kijátszanom, bár tudtam, még koránt sincs vége.
A hátizsákot magammal vittem, de addig nem léptem be a mosdóba, amíg meg nem győződtem róla, hogy valóban van hátsó kijárat. A kissé elnyújtott mosakodást követően, átöltöztem a Jenny által összekészített ruhákba. A mosdóban tovább nem maradhattam, úgy hogy Damonnak ne szúrjon szemet, viszont eszem ágában sem volt visszamenni hozzá. Elképzelésem sem volt, mit tegyek! Ettől a dilemmától, Rob üzenete mentett meg.


„ Itt vagyok!  A hátsó kijáratnál várlak, egy fekete Mercedest keress!


Megkönnyebbülve sóhajtottam fel, arra viszont valóban kíváncsi voltam, hogy ért ide ilyen gyorsan. Nem tartottam elképzelhetetlennek, hogy utolérhet minket, hiszen még egy órája sincs, hogy elindultunk, bár sejtettem, hogy így is erősen rá kellett lépnie a gázpedálra. Jobbra- balra tekintgetve, siettem a kijárathoz, és a szabadba kilépve, rögtön kiszúrtam Rob autóját. Hiába volt csupán néhány méter a távolság a kocsi és a kávézó között, szaladtam amilyen gyorsan csak tudtam, hisz a félelem még munkált bennem, hogy Damon esetleg, még idő előtt megneszeli a szökésemet. Szinte feltéptem az anyósülés felőli ajtót, és ugrattam be a kocsiba, Rob pedig azonnal indított.


- Köszönöm! – suttogtam hálatelten – Sajnálom, hogy belerángattalak.
- Ne szabadkozz! Érted bármit – fordult felém, azzal a mindenkit elbájoló félmosolyával – Áruld el nekem, miből gondoltad, amit Damonról írtál!
- Emlékszel az amulettre? 
- Persze! Az figyelmeztet a gonosz jelenlétére.
- Épphogy elindultunk, újra vörös színben kezdett izzani, és senki más nem volt mellettem, csak Damon. – kezdem bele a mesélésbe – Először persze én is elvetettem a gondolatot Damon rosszakarásáról, de miután végighallgattam a telefonbeszélgetését Sebastiannal, sajnos rá kellett jönnöm, hogy nem tévedett az amulett és Damon mit sem törődve az érzéseimmel, Sebastian kezére akar adni. Már csak arra lennék kíváncsi mikor paktált le az ellenséggel!
- Nem tudom … - vakarta még az állát elgondolkodva - Valahogy nekem sántít ez az egész. Damon szövetkezik Sebastiannal, akit tegnap még nem is ismert! Ez számomra kicsit hihetetlen. Biztos volt valami célja azzal, hogy elvisz hozzá, az viszont tény és való, hogy tudta, az életeddel játszik, ami megbocsáthatatlan. Most azonban el kell döntenünk, hogyan tovább. 


- Nekem bőven jó az, ha meghúzhatom magam egy motelban. A lényeg, hogy Damon ne találhasson rám. Az életben többé látni sem akarom. – fakadtam ki a kelleténél kicsit hangosabban – Azt pedig nem szeretném, hogy miattam te is bajba kerülj, ezért azt javaslom, hogy amint találtam szállást, te menj vissza Chris házába.
- Oda már nem tudok vissza menni! 
- Miért? – kérdeztem rá meglepetten.
- Minden holmim a kocsiban van. Jen és Stefan úgy tudja, hogy idő előtt vissza kellett utaznom Los Angelesbe. – vigyorgott Rob.
- Miattam?
- Igen! Amikor megkaptam az sms-ed, azonnal kocsiba ültem, mivel tudtam, minden egyes elvesztegetett perccel közelebb kerülhetsz a halál torkához. Azt is eldöntöttem, hogy ha sikerül megmenteni, melletted maradok, amíg biztonságban nem tudlak, és mivel az egy hónapos szabadságom, alig egy napja kezdődött el, ezért Mr. Szépfiú azt vette a fejébe, hogy a hátralévő négy hetet veled fogja eltölteni, persze, csak ha elfogadod kísérődként!    


Egy percig sem gondolkodtam a válaszon, boldogan mondtam igent, remélve hogy Robnak sikerül elfeledtetni azt a néhány hónapot, melyet Damon bűvöletében éltem le. Talán egyszer rendbe jönnek a dolgaim és élhetek én is normális életet, de az biztos, hogy mostantól nagy ívben elkerülöm a Salvatore testvéreket, sőt még a környéküket is. Egy életre szóló leckét kaptam abból kiben ne bízzak többé...

10 megjegyzés:

  1. Szia Myka!

    Atya Úr Isten!!! Sejtettem, hogy órási meglepetésben lesz részünk, főleg azok után, hogy beharangoztad, ez lesz az első éved záró fejezete. De arra nem számítottam, hogy ekkorát fog szólni! Ezek után már most izgatottan várom új évad első részét.Nagyon kíváncsi vagyok Vivien, hogy bírkózik meg Damon árulásával, és persze legfőképp arra, milyen lesz majd az újboli találkozásuk. Sokat törtem a fejem, milyen szerepet szánsz a mi kedves Robunknak, és ebben a fejezetben erre a titokra is fény derült.:)

    Hozd gyorsan az új részt, mert nagyon felcsigáztad a kíváncsiságomat!
    Puszi Léna (Ildi)

    VálaszTörlés
  2. Helló!

    Wooooah! Mond, hogy nem igaz, hogy Damon csak játszott Vivivel!!! Nem lehet, hogy ennyire gonosz legyen! Ha az volt a célod ezzel a résszel, hogy bombát robbants, elérted!

    Siess a kövivel,és minnél hamarabb hozd vissza Damont!
    Dorka

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Fantasztikusan jó lett a fejezet. Kíváncsian várom a folytatást.
    Szia

    VálaszTörlés
  4. Ó te jó ég! Ne már Damon! Most komolyan?! Tényleg ilyen seggfej? Szegény Viv... :( Pedig már én is tök izgatott voltam az elkövetkezendő napok miatt, erre tessék:( Ettől függetlenül zseniális lett a fejezet! :) Siess a kövi évaddal :)
    Pussz

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Ez most kész.:D Amikor elkezdtem olvasni, szinte láttam magam ahogy egyre jobban kikerekedik a szemem, nem tudva, hogy hogyan is fog végződni ez a fejezet. Nagyon jó volt, imádom, hogy Damon több, mint egy normális vámpír. Hogy mindig van valami, amitől meglátjuk, hogy ő valójában nem is olyan amilyennek ismerjük, sőt nem is ismerjük.
    Azt hiszem a Damon rajongókban csak Rob szavai gyújthatják meg a remény lángját, hisz tényleg nagy árulás lenne ez most, ha igaz, és Robert az, aki azt hiszem a te szavaidat tolmácsolta, a te gondolatod.
    Én mivel mindkettőjüket imádom, nem bánom, akármelyik is legyen az ideiglenes befutó. :P

    Egy szó, mint száz, várom már a következőt, és őszintén örülök, hogy megcsavartad ezt egy kicsit, no meg annak is, hogy nem kell sokat várnunk a következő fejezetre.

    VálaszTörlés
  6. Szia Myka

    Hát mit is mondjak!? Megadtad a módját az első évad méltó befejezésének. Hatalmasat robbant a bombád!!! Mert szerintem senki sem számított ilyen fordulatra!
    Nagyon siess a folytatással!
    Ancsi voltam

    VálaszTörlés
  7. Szia...

    Miiiii???? Most ezt nem gondoltad komolyan te sem ugye?? Oké Damon egy szemét láda legtöbbször bármennyire is imádom őt ezt azért be kel ismerjem... de azért ilyesmire még ő sem lenne képes...főleg nem Viviennel
    most aztán felcsigáztad a kedélyeket :D
    Rob hm... van egy olyan érzésem, hogy azért kialakul majd köztük egy enyhén bensőséges kapcsolat.. de majd kiderül ...
    Siess a kövivel!!
    Puszi
    Bee

    VálaszTörlés
  8. Nézd én nem lepődtem meg. Tudtam hogy valami ilyesmit tervezel. előre felkészítettem magam és az utoobbi eset után már mindent kinézek ebből a pasiból.

    Hát Rob... én bírom. Nem vagyok oda érte mármit az igazi ROBERT pattinsonért de a te Robod nagyon szimpi. Nem bánnám, ha nem csak BARÁTI viszonyban lennének. Tudod mire gondolok. *ördögi vigyor*

    A Damonos dologhoz visszatérve szerintem igen csak sántít valami. Nem tudom mi de szerintem tartogatsz te nekünk még meglepetéseket azt hiszem... de majd rájövök.

    Ez szerintem kellett bele, bármit is mondanak a többiek, mert hát lássunk be, Damon nem egy angyal igaz hogy egy szexisten meg minden de Bunkó, cinikus, energiabomba mely csak falja a nőket. De emellett jó taktikás, fortélyos, ámulatba ejtő, és egy igencsak érdekes, színes figura a történetbe. Megfűszerezi a történet legszebb perceit, és mérget kever az ez után keletkezett hangulat legédesebb perceibe. Mert meg lehet kedvelni is. Van imádnivaló oldala is, de mit kezdjünk egy Stefan utánzat Damonnal?? Egy csöpögős nyálgép Damonnal? Semmit. Aki szereti a karakterét így is szereti.

    Érdekes lesz ez az évad várom! És mér van olyan érzésem hogy ezt az egészet Rob és Josh csinálta? Mert Josh azt tolmácsol amit akar vagy nem? És hát rob meg meggyőzhette erről, és a kocsiban ült már mikor tárcsázták a számot. Vagy Damon lenne ilyen gonosz? Majd kiderül...

    VálaszTörlés
  9. Szia Myka!

    Ezzel a fejezettel igencsak megosztottad a közvéleményt!Én sem gondoltam, hogy ekkora fordulat áll be, a történetbe. De alapjában véve érthető, hiszen ez a fejezet zárta az első évadot! Nyugtass meg, hogy Damon valójában nem akarta bántani Vivit, mert addig nem tud fogok tudni aludni:) Állandóan ezen fogok rágodni!Nem tudom elképzelni, hogy ennyire aljas lenne...

    Nagyon-nagyon siess a következő résszel, mert beleőrülök a várakozásba.
    Pusza

    VálaszTörlés
  10. O.o O.o O.o O.o O.o Előre is elnézést a következő kifejezésekért.
    Damon mekkora egy geci. :O Hát ilyet... Sebastiannak? Nemár! Ha gyanús is az egész, akkor is ezt még eljátszani is mekkora egy köcsögség!?!?! Pf, nem szeretem Rob-ot, mint színészt, de a te leírásodban, egy egészen más ember, és így sokkal szimpatikusabb.
    Én a helyükbe visszautaznék Amerikába, vagy nem tom. Kanári szigetek. xD
    örülök, hogy nem tartasz szünetet, mert ez után heteket várni elég lehetetlen kísérlet lenne. ;)
    Szóval nagyon várom a következő évadot és fejezetet, mert fúrja az oldalam a kíváncsiság, hogy mi lehetett Damon valódi szándéka, gondolatai. (Damon szemszögért külön szépen nézek! :P)
    Pusssz és nagyon nagyon jó volt, az egész évad és ez a "záró" fejezet is!

    VálaszTörlés