2011. augusztus 26., péntek

Díjeső!

Sziasztok!

Az utóbbi napokban rengeteg díjat kapott az Eric Saade és a Vivien's Destiny blogom! Szám szerint 27-et, amit mindenkinek szívből köszönök. Ha nem gond én most nem raknám ki ezeket, ugyanis akiknek továbbküldeném, már többször is megkapták.

Viszont van egy különleges díj amit Nina Law-tól kaptam. Ezt a díjat öten kaptunk meg, mindenki személyre szólóan. Íme az enyém:.



Myka -- Nagyon jól írsz, amikor rábukkantam Vivien történetére egyhuzamban elolvastam, nem tudtam betelni vele. Amikor pedig elkezdted írni Eric történetét nem ismertem őt, nem tudtam mire számítsak, és mostanra szerelmes lettem a srácba, holott nem is ismerem, szóval elképesztő vagy. :D Imádlak olvasni, percek alatt eljön a fejezet vége.


Köszönöm Kinga!
Üdv: Myka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése